''Kiezen voor mondzorg bij tandheelkundig centrum Margraten is kiezen voor professionele mondzorg met een persoonlijke touch." (praktijkeigenaar).
"Mijn drie kernwoorden zijn; kwaliteit; veilige zorg; vakkundige zorg." (assistente)
"Rust en ruimte(-tijd) nemen voor zorg vind ik belangrijk, want dit verbeterd de kwaliteit van de restauraties en maakt dat de patiënt en behandelaar elkaar beter begrijpen. Ik zie een 'stralend' gezond gebit als een spiegel voor de gezondheid." (tandarts)
"Goede en professionele zorg, geduld, empathie. In één zin; een patiënt moet worden gehoord en met een goed gevoel de praktijk verlaten. We doen het uiteindelijk toch voor die GLIMLACH :D" (preventieassistente)
"Dat de patiënt zich op zijn gemak voelt en de beste zorg krijgt die wij kunnen bieden. Rust, reinheid, regelmaat; want wat voor baby's en kinderen werkt, werkt voor volwassenen vaak ook." (preventieassistente)
"Preventieve, betrokken en wenselijke zorg.
- Preventieve/betrokken zorg: patiënten op het juiste pad zetten doormiddel van juiste instructie en informatie en dit later ook weer halfjaarlijks bij te houden door recalls. Op deze manier blijft het contact met de patiënt kort en kan de mondhygiëne goed in de gaten gehouden worden. Hierdoor kunnen tandheelkundige problemen voorkomen worden.
-Wenselijke zorg: een goed luisterend oor hebben voor de patiënt, zodat duidelijk wordt wat de wensen van een patiënt zijn. Soms zijn de voor de hand liggende oplossingen niet de juiste voor een patiënt. Maar moet er samen gekeken worden naar de beste. Dit gaat samen met een gemoedelijke sfeer in de praktijk. De patiënt moet geen drempel voelen om vragen te stellen aan de balie of aan de behandelaar." (frontoffice)
Een tevreden patiënt is voor ons de belangrijkste kernwaarde. Daarom leveren wij op een vriendelijke en professionele manier kwalitatief hoogstaande tandheelkundige zorg aan onze patiënten. Geheel volgens de nieuwste richtlijnen. Bij onze enthousiaste en betrokken behandelaren staat klantvriendelijkheid altijd voorop. De patiënt staat centraal en wij hebben plezier in ons werk en in de omgang met patiënten. En dat merkt u.
Door in sterk teamverband te werken, zorgen we voor een goed bewustzijn en de juiste kennis bij de patiënt. Bij tandheelkundig centrum Margraten streven we altijd naar het hoogste niveau. Zowel kwa technieken als kwa resultaat. Wij geloven dat een goede samenwerking plaatsvindt in een prettige werksfeer. Doordat we werken met richtlijnen en protocollen weet iedereen wat van hem/haar verwacht wordt op de werkvloer. Ook vinden we het belangrijk dat we van elkaar leren.
We zijn tégen verspilling van energie, waaronder ook het eten van te veel of slecht voedsel, want dan onstaan gaatjes en het repareren hiervan kost energie.
We zijn vóór balans. De juiste balans van geest, lichaam en de wereld om ons heen, zorgt voor duurzame gezondheid.
Om verspilling tegen te gaan, focussen we op het voorkomen van problemen in de mond zoals gaatjes en tandvleesproblemen.
De praktijk is uitgerust met zonnepanelen. We gebruiken veel plastic. Plastic is een geweldig product; het kost weinig energie om te maken, kan in elke gewenste vorm worden gegoten en is steriel. Bovendien gaat het lang mee (500-1000 jaar), daarom letten we erop dat het na gebruik op de juiste plek beland!
Openingstijden: | |
---|---|
Ma - Do | 8:00 - 17:00 |
Telefoon | 9:00 - 12:00 |
Vr - Zo | Gesloten |
telefoon | 043 4581685 |
---|---|
info@tandartsmargraten.nl | |
zorgmail | 500134522@lms.lifeline.nl |